onsdag 23 oktober 2013

Ge dina duschväggar en snabb torkefter varje dusch och du kommer aldrig att kämpa mot mögel och hårda fläckar vatten igen.

Jag har gjort detta i ca 10 år nu, och jag har inte haft en enda fläck av mögel / tvål avskum / hårda fläckar vatten på min dusch väggar / dörrar sedan. De är obefläckade och ser helt nya .. Jag har aldrig rengöra dem. Jag håller en liten handduk i närheten och torka väggarna ner efter min dusch. Det tar bara ca 30 sekunder och sparar din injekteringsbruk och dusch dörrar i det långa loppet. Jag har aldrig träffat någon annan som gör detta, men det är en av mina personliga bästa LPTs. EDIT: Detta är inte "städning", du torkar strax utanför murarna. Du är inte spenderar någon betydande mängd tid att göra detta .. Jag pratar 3 snabba våtservetter med en liten handduk på varje vägg för att få de stora sjunker. Tar ingen tid alls och förhindrar en hel del tid, pengar, kemikalier och armbåge fett i framtiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar