torsdag 16 oktober 2014

Ta bilder av din nya lägenhet innan du flyttar en enda ruta i och lägga upp dem på FB. Om din hyresvärd säger att du orsakat skadan du inte, du har daterat och dokumenterade bevis på att det var som att innan handen.

Människor är verkligen tar detta hela "använda facebook" sak till max, jag älskar det. Bara för att klargöra jag använt Facebook som exempel eftersom jag tänkte många människor fortfarande används som (till skillnad från mig som går på en gång var 6 månader och har inga andra kopplingar till medier webbplatser som Twitter, instagram, etc), e-post till dig själv, spara papperskopior , vad du vill, bara skydda er själva i det långa loppet med bevis. EDIT / UPDATE: Holy hell guys, tack för alla upvotes antar jag :) FACEBOOK VAR BARA ETT EXEMPEL PÅ "DOUBLE SAVING" BILDERNA.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar