måndag 4 maj 2015

När du mäter ett utrymme eller möbel i ditt hem, lägg till informationen i ett kalkylblad för framtida bruk.

Du kan mäta samma byrå, garderob, skåp inredning, etc. flera gånger (som rör sig i, skiftande möbler, återanvända, försäljning). Jag började lägga dessa till en Google-kalkylark som jag gick och det har varit flera gånger till hjälp. Detta tips sträcker sig till andra konsekvent hushålls info samt - liksom storlek / typ av filter din VVS-system kräver, och färgerna och ytbehandlingar av färg som används i ditt hem. Bara organisera din information så att du lätt kan hitta det du letar efter. När du är i en butik, kan jag använda min telefon för att enkelt kontrollera om arrangörerna kommer att passa mina kökslådor eller om luftfiltren på försäljning är rätt storlek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar