fredag 12 april 2013

Hållning problem medan på datorn? Luta din datorskärm uppåt så du måste sitta rakt.

Jag tänkte på detta när du sitter timmar på datorn gör lite statistik med Excel. Det fungerar ganska bra för mig, ibland får jag lat och jag slöfock lite men det är en bra påminnelse om att sitta rakt eftersom det tillåter dig att se din datorskärm bättre. Hoppas det hjälper. EDIT 1: För det första, tack så mycket för all uppmärksamhet, fick jag aldrig så många upvotes på ett inlägg. Andra fann jag stort nöje i att läsa alla era kommentarer och jag ser fram emot att korrekt uppdatera detta LPT med 135 graders vinkling när jag kommer hem. EDIT 2: Wow, förstasidan! Detta är verkligen cool! Tack så mycket alla, jag verkligen uppskattar allas synpunkter. Tillbaka till företag men läser igenom kommentarerna fick mig att inse att den "perfekta" hållning har fortfarande ännu inte hittas. Det finns ingen konsensus, eller så verkar det, vad den perfekta hållning bör vara. Jag gjorde denna LPT eftersom alla kiropraktorer jag har besökt berättade för mig att sitta så rakt som möjligt medan på datorn. Jag är ledsen om det visar sig vara vilseledande information. Allt jag vet är att det är att hjälpa min skolios - det är mycket, mycket mild, orsakade mig inga märkbara problem, och dok sa jag behöver bara titta på min hållning - och jag hoppas att det kommer att hjälpa en hel del av er. Skål till alla från Rom, Italien.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar