måndag 8 april 2013

Nästa gång du om att registrera dig för ett gym medlemskap ... backa ut rätt innan du skriver något kontrakt, följa dina månadsavgifter minskade.

Jag var på Golds Gym häromdagen, och jag ganska mycket fick hustled till en 2 års kontrakt betalar $ 35 per månad! (de gav mig 2 månader gratis, som verkade bra för mig.) Men jag gick hem, och mina vänner hålls säger jag fick rippat, betalar han endast $ 20 per månad. En annan pro-tips är att de flesta kontrakt har en 3 dagars frist (se av staten.) Så jag gick till Golds nästa dag och bad att ta bort mitt kontrakt. Till en början blev jag erbjuden en gratis månad, än jag erbjöds $ 25 per månad plus fri extra månad. Jag sa till dem jag var på college och ville inte engagera sig i en 2 års kontrakt. Så jag erbjöds 3 månader gratis för $ 25 per månad och jag är inte bunden av något kontrakt, bara betala månad för månad. Jag blev chockad över hur desperat och kooperativa de var när jag visade inget intresse, hade jag chefen prata med mig och försöka arbeta fram en bättre affär. Förhoppningsvis hjälper nästa gång du tänker på att gå ett gym ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar